بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره
سرخط خبرها

محدودیت ساعت کاری رستوران ها و تالارهای طرقبه و شاندیز | جریمه سنگین در انتظار متخلفان!

  • کد خبر: ۱۳۹۵۷۱
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
  • ۱
محدودیت ساعت کاری رستوران ها و تالارهای طرقبه و شاندیز | جریمه سنگین در انتظار متخلفان!
رئیس اداره صمت طرقبه شاندیز با اشاره به نقره داغ میلیونی رستوران‌های این منطقه، گفت: ساعت کار واحدهای پذیرایی در ییلاقات اطراف مشهد از ساعت یک شب به بعد محدود شده است.

به گزارش شهرآرانیوز،  مهدی مقدسی اظهارداشت: بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت شهرستان طرقبه شاندیز و به منظور حفظ آرامش مردم و ساکنان، ساعت کار واحد‌های پذیرایی در فصل بهار و تابستان تا ساعت ۲ بامداد و برای نیمه دوم سال، با یک ساعت کاهش، تا ساعت یک بامداد تعیین شده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه همین کمیسیون ساعت کار تالار‌های عروسی تا ساعت ۱۲ شب تعیین شده است، ضمن اینکه برای دیگر مشاغل ضروری به منظور رفع احتیاجات مردم، همچون سوپرمارکت‌ها ساعت کاری خاصی را در نظر نگرفته‌ایم.

رئیس اداره صمت طرقبه شاندیز تصریح کرد: هر واحد صنفی در ازای هر شب تخلف از این مصوبه مشمول ۴ میلیون تومان جریمه خواهد شد.

فرماندار طرقبه شاندیز نیز درباره ساعت کاری تالار‌های عروسی و مجموعه‌های پذیرایی، اظهار داشت: در جلساتی که در کمیسیون نظارت شهرستان بر اساس  مستندات ارائه شده برگزار شد، اعضای این کمیسیون ساعت کاری تالار‌های عروسی را تا ساعت ۱۲ شب و ساعت کار مجموعه‌های پذیرایی و رستوران‌ها را در نیمه اول سال که شامل تعطیلات تابستانی است و معمولا شاهد حاکم بودن آب و هوای مطبوع در این شهرستان در این بازه زمانی هستیم، تا ساعت ۲ بامداد تعیین کردند و برای نیمه دوم سال تا ساعت یک بامداد تصویب شده است.

حمیدرضا رحیمیان درباره علت تصویب این مصوبه عنوان کرد: این تصمیم را بر اساس درخواست مردم و رعایت حقوق آن‌ها اعمال کردیم و هیچ علت دیگری ندارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ss
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
0
آخه این مردم ازدست شما چکار کنند یک روز کرونا یک روز شلوغی یک روز ساعت کاری یکبار بگید همه .....
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->